Arşiv

Archive for the ‘Ensest İlişkiler’ Category

kız kardeşimle sex

birgün arkadaşlarla geziyorduk onlardan ayrılıp eve geliytordum kısa yoldan gitmek için yoldan çıktım ben giderken komşunun karısıda karşıdan geliyordu onunda kocacı dezizci olduğu için 1 hafta var 3 ay yoktu tarlada yanınan geçerken durdu ve bana beni becer dedi şoke oldum ilk olacaktı ben 17 oda 25 yaşlarındaydı ne olduğunu anlamadan beni çimlere yatırdı ve kilodunu çıkardı harika bir amı vardı sanki hiç sikilmemiş. Devamını oku…

Baldızımla guzel ateşli bir gece yaşadık

Baldızım güzel götlü seksi bir afet.her zaman arzulamışımdır onu..ama kendısı kapalı oldugu için yaklaşmaya korktum bır zaman..esınden şikayet eder dururdu.bu yaz eşim çocuklar ve baldızı alıp tatıle götürdüm.tatılde daha cok yaklaştık bırbırımıze..esım yokken sırtıma güneş kremı sürdü.ben daha çok zevklendım bende kendıne sürecektım ama hasemalı oldugu için olmadı..sonra otelde odamıza asansörle çıkarken götü sikimin önüne geldı..benım sık hemen kalktı..sıkım götündeydı baktım ses çıkarmıyor.ertesı gün esım çocuklarla denıze gıttı..baldızım odasındaydı.. Devamını oku…

Babam amımdaki kıları traş etti

Ben 18 yaşında ailemin tek kızıyım, tek çocuk olduğum için babam ve annem beni çok severler ve herşeyimi bilirler, uzun yıllar yurt dışında yaşadıkları için duygu ve davranışları da avrupalı gibidir.Benim yanımda çırılçıplak soyunurlar bende onların yanın da soyunurum. Yazın Beach Clup a gitmiştik,

benim açık pembe bir bikinim vardı , suya girip çıktıkça tenime yapışıyor, altındaki kutumun kılları belli olyordu, herkes bana baktığı için o güne kadar kıllarımdan rahatsız olmayan babam, anneme hanım kızımız iyice büyümüş, artık tüylerini almayı ona öğret dedi,annem de ağda için götürdüm , ağdacıdaki kadınların bağırmasını duyunca kaçtı, jiletle kutumu keserim diye korkuyor,tüy dökücü kremler alerji yapıyor, kolaysa sen öğret dedi. Akşam eve döndüğümüzde babam bir makas vererek al makasla küçült kıllarını acımaz dedi , ben yatağın üzerinde kutumu açıp, uzunları makasla almaya başladım,birden dış dudağını makasa sıkştırdım ve bağırdım.Babam geldi ne oldu makasla damı beceremedin?dedi.Ben sizin yüzünüzden az daha kutumun yarısı gidiyordu dedim.Güldü gel ben yapayım babam amımı yaladı o zaman dedi, babam kutumu uzaktan çok görmüştü ama yakında, hele ayırıp traş etmesi biraz garip olacaktı. Devamını oku…

Arkadaşımın azgın annesini zorla bayıltıp siktim

İş çıkışı eve gitmek için her zamanki gibi yürümeyi tercih etmiştim. Yaklaşık 10 dakikalık bir yürüyüşten sonra yanıma yaklaşan lacivert hatcback tipi bir aracın korna sesiyle irkildim. O kadar dalmıştım ki o korna sesi beni ürpertti. Eğilip aracın içine baktığımda komşu işyerinde çalışan 25 yaşlarındaki banko görevlisi olduğunu fark ettim. Hafifçe gülümsüyor ve beni içeri araca davet ediyordu. Nazikçe bir baş selamından sonra ben de bu tarafa gidiyordum, sizi gideceğiniz yere kadar bırakabilir miyim? Diye sordu. Bende itiraz etmeden araca bindim.
Devamını oku…

Bakire liseli sikiş hikayesi

Slm arkadaşlar ben erhan namıdeğer duayen sexin duayeni, sizlere 15-20 gün önce azgın asker karısı yelizi harika sikşimi yazmıştım, ilk defa yaşadığım sex macerasını paylaşmıştım, artık diğer maceralarımı da sizlerle paylaşmaya karar verdim. Bu müthiş sex 3-4 ay önce yaşadım, diğer hikayemde kendimden bahsetmiştim, okumayanlar için yine bahsedeyim, 27 yaşındayım, halkla ilşkiler uzmanıyım, 1.76 boyunda, atletik vucuda sahip, 73 kilo, yakışıklı bir erkeğim.Bizim işyerinin biraz yakınında bir lise var, öğrenciler okula gidip gelirken bizim işyerinin önünden geçiyorlar, bir gün bır kız dikkatimi çekti, işyerinin oralarda sürekli dolaşıyor, arkadaşlarıyla geliyolarlar, geçiyolarladı sürekli. Ama kız da kız ama sonradan öğrendim lise son sınıfta adı serpildi. Kızın bacakları vücudu çok sexiydi, eteğini genelde dizlerinin epey üzerine çıkarırdı, nefis bacaklarını gösterirdi.
Devamını oku…

Liseli kızı para karşılığı götünden siktim

Slm adım xx iKocaelinde yaşıyorum yaşım 25. 17 boy 78kg Kahve qözlüyüm Gerçekten atletik yapılı ve kaslı düzgün bir fiziim var :).neyse başımdan qeçen qerçek hikayeme başlıyım. 1 gün evde yalnızdım. nette takılıyordum. zil çalmasıyla zıpladım yerimden delikten bakınca karşı komşunun lolita kızı merveyi gördüm. ne oldu acaba diye düşünerek kapıyı açtım. birz mahçup bir şekilde abi kusura bakma annem yok anahtarımı unutmuşum gelene kadar sizde bekleyebilirmiyim dedi. canıma minnet tabi gel dedim. aç olup olmadığını sordum yok dedi bişey içermisin deyince soğuk bir kola olabilir dedi. getirdim bende pc başına geçtim o da kolasını içerken tv izliyordu. üstünde kısa ekose eteği altında siyah naylon çorapları ve üst düğmeleri açık seksi beyaz okul kıyafeti vardı.

Devamını oku…

Eniştemin koca yaragını aldım

birgün ablamın evine gittim eniştem evde tekdi televizyon izliyordu çekyatta bende yanına gittim oturdum biraz vakit geçtikten sonra enişteme şakalar yapmaya başladım bir şaka iki şaka derken elimi pantolunun üzerinde gezdirmeye başladım tepki vermedi ben devam etim fermuarını açtım çıkardım yaragını buarada halen tepki vermiyor eniştem ben de hiç bozmadan başladım yaragını yalamaya anladım eniştemin hoşuna gidiyor ben yalamaya daha şiddet devam ettim taşaklarını yalıyorum yarragının üzerine bal döküyorum yalıyorum bizim enişte başka alemem girince kaldırdı beni ayaga duvara yasladı sabun tükürük karışımıyla yarragını ıslattı dayadı götüme girmeye çalışıyor ama benim götüm dar oldugu için zorlanıyor bir iki deneyimde girme çabası boşa gitti tam giriyorduki. Devamını oku…

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.